Pletyka

10/10/2017

Vendégjelző ajtóharang.

Krémillat és duruzsolás.

Földi mennyország - Rozi kozmetikája.

ROZI: Jajjj, de jó, hogy jössz Képzeld mi történt a Marcsival...

ÉN: Milyen Marcsival?

ROZI: Tudod..., jajjj, nnna, aaaaa... , ott a Ságvári úton volt a boltjuk a kertészet mellett...

ÉN: ???

ROZI: Persze, hogy tudod..., most már nem Ságvári, hanem ahogy azelőtt hívták. Hogy is hívták, még az "átkos előtt", úgy hívják most is...nnnna...

ÉN: ??? Kit?!

ROZI: ....Ggggróf utca! Nnna, a Gróf utcában volt halas boltjuk a kertészet mellett...

ÉN: (értetlen grimasz) ...nem tudom..

ROZI: Dehogynem, a Kárász Mikinek volt a második felesége, tudod, akinek az anyja most halt meg...!!!

ÉN: Semmiféle Kárász Mikit nem ismerek!

ROZI: Ne mondd már! A lányoddal járt egy osztályba a fia, még a gimiben...vagy az általánosban..., mindegyis, a Kárász Balázs. Ő még a Miki első házasságából való gyereke...olyan szép, göndör, fekete hajú kiskölök volt... (Rozi várkozón néz rám)

ÉN: (AHA élmény) : Iiiigen, a Balázs! És gyakorlatilag a második feleség nevelte fel, jajj, tudom már: a Marcsi!!! és mi van vele??

Csönd.

Csöndcsönd.

ROZI: ...nnna, azt elfelejtettem.

Szóval így NEM terjednek a pletykák. Ötven év fölött:))))

© 2017 All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started