Húúúúú, de ciki :)))

03/11/2017

Végignéztem a lakáson. Remek! Gyertyák, fények, de épp csak annyi, amit úgy hétköznapokon is beüzemelnék. Csak úgy magam miatt. Mert ugye igényes vagyok, és, amikor hullafáradtan hazaérek, mielőtt nekiesnék a hűtőnek, természetesen még felfényelem a lakást... (Mi a frászért magyarázkodom magamnak!!!!!! Igen, így kéne lenni minden nap, de nincs így...kész, pont)

Viszont, most úgy látszik...,mint ha...

Jajj, istenem, mindjárt felugrik. Csak egy dossziét hoz.

Húúú a tv-t bekapcsolni, vigyünk egy kis prózát a hangulatba, nehogy azt higgye, miatta van ez az egész. Ez, most nem romantikus pasiváró lakás, hanem egy teljesen normálisra hangolt szerda este. Gyilkolós csatorna jó lesz - az elég hétköznapi alapzaj.

MIT FELVENNI???? a " majd este felugrom a dossziéval Szofi"-mondathoz?!?!

Szekrényajtó feltép.

Jessszuskám egy rongyom sincs!

Ezt neeeem...ez nagyon nőcis, húúú, ez meg kihívó...de remekül áll:))) (Térj észhez Szofi, csak egy dossziét hoz!!!)

Ez jó lesz!!! Póló. Könnyű esésű, de mégis az otthoni lazulást és nem a vendégvárást sugallja. Halvány kék, a mellén valami ábra, és valami angol szöveg. Mindegy is, évek óta kedvenc, ráadásul ügyesen billentve a fejem, a nyakkivágás lecsúszik a vállról. Éppen csak. Amennyire kell:)))

Néhány próbabillentés...remek, aztán néhány próbamosoly az ajtónyitáshoz...ok. Rendben.

Abban a pillanatban megszólalt az ajtócsengő. Nem a kaputelefon, az ajtócsengő, tehát itt van a küszöbön...

Dossziéval a kezében...,(Jézusom, de jóképűűűű!!!). Köszönésre nyitja a száját, de aztán végig néz rajtam (esküszöm, karcsúra nézett!!!!) és csak egy széles mosoly jön.

Épp be akartam invitálni, amikor lépett egy határozottat, egyik kezével becsukta maga mögött az ajtót, a dossziéssal meg átölelt. Olyan szorosan, hogy ha akartam volna se' tudtam volna szabadulni...

Csak ennyi volt a fejemben: ejha!!!!!

Úgy éjféltájban már nem gondoltam, hogy magyarázkodnom kéne. Időt se' hagyott rá:))) A reggeli kávénál kérdeztem meg:

- Honnan gondoltad, hogy nem tiltakozom?

Ő: (ragyogó mosollyal) Hááááát, ezt úgy érzi az ember:))), meg a pólód, azt olyan vicces üzenetnek gondoltam.

Én: A pólóm????

Ő: Az van ráírva: I want your sperm (akarom a spermádat!:))), nna persze, biztos nem beszélsz angolul:)

ÓÓÓÓÓóóóóó! Ezt a pólót még Gyulától kaptam. Az ex szerelem nőgyógyász. Nyilván valami reklámcucc. Sose' néztem a feliratot, a kis ábrákra meg azt hittem ebihalak, vagy lufik. Jessszus, és tegnapelőtt ebben szaladtam le a zöldségeshez, barkácsboltba meg tudom is én még hová!!!!

De...:))), azért a "nemtudokangolulnak" is vannak előnyei:)))

© 2017 All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started